تحقیق ارائه مدل بهبود كيفيت خدمات در صنايع تكنولوژي اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و .

تحقیق-ارائه-مدل-بهبود-كيفيت-خدمات-در-صنايع-تكنولوژي-اطلاعات-با-استفاده-از-qfd-منطق-فازی-و--
تحقیق ارائه مدل بهبود كيفيت خدمات در صنايع تكنولوژي اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و .
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 93
حجم فایل: 1570 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

توضیحات:
تحقیق با عنوان ارائه مدل بهبود كيفيت خدمات در صنايع تكنولوژي اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازي و برنامه ریزی آرمانی(GP) در قالب فایل pdf و در حجم93 صفحه.

چکیده:
در كشورهاي توسعه يافته همگام با رشد و پيشرفت سيستمها و فنون مديريت كيفيت در بخش صنايع توليدي، در صنايع ارائه خدمت نيز در بكارگيري مدلها و فنون مديريت و تضمين كيفيت پيشرفتهاي چشمكيري صورت گرفته است. متاسفانه در كشورهاي در حال توسعه نيازهاي اوليه باعث توجه تك بعدي و غير معقول به امر توليد گشته است و باعث كم كاري در بخش كيفيت خدمات در اين كشورها شده است. از اين رو در اين تحقيق بهبود خدمات در صنايع تكنولوژي اطلاعات مورد بررسي قرار گرفته است. در اين ميان روش QFD روش بسيار موثر و كارا براي تحقق مشتري گرايي در سازمان مي باشد كه از نظر سازمانها و شركتهاي پيشرو در داخل كشورمان نيز به عنوان يك روش موثر در جهت برآورده ساختن نيازهاي مشتري شناخته شده و بارها بكار گرفته شده است. برخي ايرادات وارد بر QFD عبارتند از ابهام در نداي مشتري و عدم قطعيت در تعيين مقادير هدف.

در اين تحقيق با ارائه يك مدل تركيبي از "گسترش كاركردهاي كيفيت (QFD) و منطق فازي و برنامه ريزي آرماني، سعي شده تا بر اين نقاط ضعف غلبه شود و گامي در جهت بهبود و توسعه مدلهاي كيفيت در زمينه خدمات برداشته شود تا بتوان در آينده با كارهاي مشابه در اين زمينه، خلاء موجود را كاهش داد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش
بیان مسئله
هدف تحقیق
نمونه مورد بررسی
سئوالات تحقیق
اهداف تحقیق
فصل دوم: مروری بر ادبیات
مرور ادبیات
گسترش کارکردهای کیفیت(QFD)
منطق فازی
برنامه ریزی آرمانی
فصل سوم: روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
محدودیتهای تحقیق
ابزار جمع آوری اطلاعات
روش تحلیل داده ها
مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه­ریزی آرمانی
فصل چهارم: یافته های تحقیق
مقدمه
تشکیل کمیته QFD
شنیدن ندای مشتری
بازبینی خواسته های مشتری
وزن دهی خواسته های مشتری
تبدیل متغیرهای زبانی به اعداد فازی
روش سه مرحله ای QFD
خانه شماره 1 QFD
خانه شماره 2 QFD
خانه شماره 3 QFD
طبقه بندی اامات عملیات
تعریف متغیرهای تصمیم گیری
تعیین آرمانها و اولویت آنها در تعیین مقادیر هدف
ارائه مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی
فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
مقدمه
نتایج پرسشهای تحقیق و ارائه پیشنهادات
ارائه پیشنهادات جهت تحقیقات آتی
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادات به شرکت نمونه
منابع و مأخذ
چکیده لاتین

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


پارسی2

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی و ادامه این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی: كيفيت ,منطق ,ارائه ,صنايع ,خدمات ,qfd، ,در صنايع ,خدمات در ,qfd، منطق ,در اين ,فازی و ,صنايع تكنولوژي اطلاعات ,بهبود كيفيت خدمات
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پیشبینی سوالات فیزیک کنکور98 ژینا کالا نمایندگی انحصاری تاچ بیوتی و هانی هیر خرید کاندوم ، خرید اسپری تاخیری ، خرید ژل تاخیری | بوبوریم تدریس خصوصی دوم دبستان فراسو رایانه کافه پارسی | CAFEPARSI مرجع سرگرمی و طنز طوطی ایران | عروس هلندی کانته موزیک وبلاگ پرشین ترک هاست رایگان هاست رایگان